Author
Pawełczyk, Piotr Redakcja.
Title
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
ISBN
978-83-264-8271-7 : zł 59
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Wolters Kluwer,
Year of publication
2015.
Object passwords
Reklama społeczna
Additional information
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks. Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa. Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
245
%a Kampanie społeczne jako forma socjotechniki /
260
%a Warszawa :
%b Wolters Kluwer,
%c 2015.
300
%a 171 s. :
%b il. ;%b il. ;
%c 24 cm.
500
%a Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
504
%a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.%a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa.%a Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
650
%a Marketing społeczny
700
%a Pawełczyk, Piotr
%e Redakcja.
710
%a Wolters Kluwer Polska
920
%a 978-83-264-8271-7 : zł 59